maanantai 5. marraskuuta 2012

Elämäni aakkoset

Aikaiset aamut - Mun mielestä on ihanaa herätä siinä kuuden ja seitsemän välissä, kun kukaan ei ole ylhäällä ja saan säätää täällä ihan mitä lystään.
Banaanit - Banaanit maistuu hyvältä xD
CD - Tykkään kuunnella musaa, lemppareihini kuuluu mm. Reckless Love ja Sturm Und Drang
Dance - Inhoon sitä ohjelmaa...
Esteratsastus - Mun rakkaan harrastuksen "alalaji", josta tykkään ehottomasti eniten, samoin kuin mun pöhköt ponitkin.
Faunatar - On yks magee eläinkauppa, missä oon käyny seikkaiemassa, kun kävin viimeks Stadissa.
Gangnam Style - Ihan sairaan hyvä biisi PSY:ltä
Hurri - Mun rakas poni, jota ilman en pärjäisi ja joka on opettanu mulle valtavasti kaikkea<3
Iiris - Mun toinen rakas poni, joka on ollut mulla vasta 5kk, mutta siitäkin on tullut jo ihan sairaan tärkeä<3
Julia - Mailman paras BFF
Kahvi - Juoma, jota mun ei tosiaan pitäis juoda, mutta juon silti xD
Lukeminen - Mä rakastan lukemista ja luen paljon
Madot - Matoja sanotaan lieroiks :D Madot on söpöpjä ja ihanan limasia
Nauru - Mä nauran paaaaljon
Opetus - Musta tulis hyvä opettaja "Toi tehää sillee, et lasket ton ja ton yhtee ja sit ne kerrotaa ja ja jaetaa ja plussataa sillee jänskästi".
Polle - Hevoshullun maskotti, rakastan Polle sarjiksii
Q -
Ratsastus - Mailman paras harrastus<3
Söpö - Ponini ovat söpöjä
Tatti - En tykkää tateista
Urpo - Olen urpo....
Vattu - Vadelmat on hyviä
Wc - Tarpeellin toimitus paikka xD
XD - Eniten Käyttämäni hymiö
Yö kylä - Hauskaa puuhaa!
Zorro - Sillä on söpö heppa
Å -
Äiti - on synnyttänyt minut
Öööö... - Yleisin sana, minkä suustani kuulee
Iiris on esteratsu♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti