tiistai 23. lokakuuta 2012

Tallijuttuja ja Julluhullutelua

Viikonloppuna mä olin Julialla yötä ja meillä oli oieenkin hauskaa xD
En nyt oikein osaa kaikkea selittää, mutta tehtiin 1h15min lenkkin Merkun kaa, leivottiin, piireltii ja muutenvaan säädettiin kaikkee ihan outoo...Käytiin esim. leikkipuistossa :D




Eilen olin Iidan ja Annun kanssa Touhussa kuvailemassa ja säätämässä omiani ja oli siellä kiiaki...
Tosi mukava paikka oli ja aivan sairaaaaaan sulosia hevosia♥ Mun on päästävä sinne yhdelle tunnille!!
Oltiin siellä ihan illalla ja mä olin ihan jäässä, kun äiti tuli mua hakee, vapaista oli hävinny tunto.
Kiialla oli siellä jotain ihme ongelmia ku se ei voinu astua mutaan.. Come on, me oltiin tallilla, siellä likaantuu aina.
Annu ja Pintus
Tänään oli koulussa aika perus päivä, aika tylsä. Mä tosin tein Ruotsin-kokeen ja se meni niin päin prinkkalaa että ihmettelen jos pääsen läpi...

Eipä mulla muuta fiksua tälläkertaa ollutkaan<3
Ps.Terveisiä Malluaiselle ak. Kiialle♥


1 kommentti:

  1. Terve terve :)
    Joo oon kyllä tietoinen, että tallilla vaatteet likaantuu ja mulla nyt sattu olemaan kouluvaatteet päällä.(niin kun aina :D)
    Mutta kengät on vähän mudassa ja kai nekin pitäis putsata. :)

    VastaaPoista